Tourism and Hospitality Innovations

Date(s)

du 2 octobre 2023 au 15 octobre 2023

Tourism

L’IAE Nice est très heureux d’avoir accueilli tout au long de la semaine dernière Madame Mariapina TRUNFIO, Professeur en Tourisme et Gestion des Entreprises et Directrice du Master en Gestion du Tourisme et de l'Hôtellerie de l’Université Parthénope en Italie.

Madame Mariapina TRUNFIO nous a fait le plaisir d’être présente dans le cadre d’une mobilité Erasmus Teaching pour nous partager son expertise lors du séminaire « Tourism and Hospitality Innovations » organisé par Madame Sylvie CHRISTOFLE, Co-Directrice du Master Management Hôtellerie International.

Un échange entre notre université et l’Université Parthénope  riche de sens et de valeurs !

-----------------------

English version

IAE Nice is delighted to have welcomed Mariapina Trunfio, Professor of Tourism and Business Management and Director of the Master's degree in Tourism and Hospitality Management at Parthenope University in Italy.

Mariapina Trunfio was kind enough to be present as part of an Erasmus Teaching exchange to share her expertise at the "Tourism and Hospitality Innovations" seminar organised by Sylvie Christofle, Director of the Masters in International Hospitality Management.

An exchange between our university and Parthenope University brimming with significance and shared values!